2016. október 23., vasárnap

Megint helyzetjelentés

Jó, szóval ezzel a kritikaírással mostanában kicsit hadilábon állok. Van egy pár könyv, amit elolvastam az utóbbi időben, de még nem sikerült ajánlót írnom róluk:
Guy de Maupassant - Egy asszony élete
Umberto Eco - A rózsa neve
Dalai Láma, Dr. Howard C. Cutler - A boldogság művészete
William Golding - Látható sötétség

Igazándiból egyik sem volt egy kiemelkedő mű, rossznak se mondanám őket, de annyira jónak se, hogy nagyon szívesen szánnék időt az ajánlójuk megírására, talán ez a fő oka, hogy még nem sikerült rávennem magam.

Viszont addig is, amíg ez nem történik meg, nyitottam egy másik blogot, amin egy krimiféleséget kezdtem írni. Már jó régen kezdtem el, de csak mostanában csináltam neki blogot, és nem mondanám, hogy sokat haladtam vele mostanában (Nem, nem ezzel töltöttem azt az időt, amit az ajánlók meg nem írásával spóroltam meg, de akkor mivel? Hm, talán alvással. :))
Szóval azoknak, akik halál idegesek lesznek, ha nem olvashatnak rögtön végig egy történetet, nem ajánlom, hogy nekikezdjenek az olvasásának, mert én sem tudom még milyen gyakorisággal fogom tudni írni a folytatásokat, sőt még azt se, hogy egyáltalán be lesz-e valaha fejezve.
De ha valakit ilyen kondíciókkal is érdekel, akkor itt olvashat bele:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése