2016. december 21., szerda

Várólista csökkentés 2017

A moly.hu-n találtam egy érdekes kihívást, és gondoltam jelentkezek rá. A feladat az, hogy a már régebb óta a polcodon álló olvasatlan könyvek közül el kell olvasnod egy év alatt 12 db-ot. Ha érdekel titeket, jelentkezzetek rá ti is, itt lehet:
Illetve a molyon is: https://moly.hu/kihivasok/csokkentsd-a-varolistadat-2017
(Amelyeket már elolvastam a listákról, zölddel fogom jelölni, ezekről értékelés is olvasható a blogon.)

Nekem az alaplistám ez lenne:
1. Sue Monk Kidd: Szárnyak nélkül szabadon
2. Caroline Kepnes: Te
3. Richard Preston: Halálzóna
4. Téa Obrecht: A Tigris asszonya
5. Dumas: A fekete tulipán
6. Amin Maalouf: Taniosz sziklája
7. Rosamund Lupton: Azután
8. Arthur Conan Doyle: Sherlock ​Holmes kalandjai
9. Réti László: Kaméleon
10. J. Goldenlane: Isteni balhé
11. Chuck Palahniuk: Harcosok klubja
12. Orwell: 1984

A tartaléklistám pedig ez:
1. Brian Aldiss: Non-Stop
2. Trenka Csaba Gábor: Egyenlítői Magyar Afrika
3. Agatha Christie: Az ABC-gyilkosságok

Valahol örömmel vettem észre, hogy nincs sok olyan könyv a polcomon, amit régóta megvettem volna és azóta ott is áll olvasatlanul, a tartalék listát nem is tudtam feltölteni 12 könyvvel. (Illetve persze van azért még pár könyvem, amit már régóta nem olvastam el, de ezeket azért nem neveztem, mert szerintem jövőre se szívesen olvasnám el őket… Hogy akkor minek vettem meg őket? Jó kérdés…) Ugyanakkor el is gondolkodtam rajta, hogy lehet, hogy túl kevés könyvem van és keveset is olvasok? Többet olvasni egyébként szeretnék, csak hát nem mindig van rá időm.

A lényeg annyi, hogy remélem sikerül teljesítenem a kihívást és akkor alig marad olvasatlan könyv a polcaimon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése