2017. november 5., vasárnap

Nalini Singh - Angyalvér (Angyali vadász 1.)

Tartalom:
A vámpírvadász Elena Deveraux tudja, hogy ő a legjobb a szakmában - abban viszont már egyáltalán nem biztos, ez elég is lesz ahhoz, hogy túlélje legújabb megbízatását. Megbízója, a világot irányító arkangyalok egyike, Raphael fenyegetően vonzó, de az évezredes hatalom kegyetlenné tette. Elena tehát nem hibázhat, ha kedves az élete - még akkor sem, ha lehetetlen feladatot kell megoldania.
Még ha a vadászatot meg is ússza ép bőrrel, lehet, hogy az arkangyal csábító hatalmának nem tud ellenállni. Márpedig ha az angyalok játszani kezdenek, gyakran megtörik halandó játékszereiket…
(Forrás: bookline.hu)

Vélemény:
Nalini Singhtől már olvastam az Egy világ - két faj - állandó küzdelem sorozatának első három részét és azok tetszettek, a romantika, az akció és a krimi is viszonylag jól működött bennük és ezeken kívül a fantasy világ, amiben játszódott, szintén jól kidolgozott volt.
A romantika ebben a könyvben se volt rossz, de ezen kívül nem sok minden tetszett benne. Az angyalok és vámpírok uralta világ nekem nem jött be igazán, szerintem elég logikátlannak rakta össze az írónő és a krimi része se volt érdekes, mivel végig tudni lehetett, hogy ki a városban vérengző fenevad. A happy end sem lehetett kérdéses, így nem tudtam nagyon izgulni a főszereplők sorsa miatt sem. Bár az tény, hogy egy nekem váratlan fordulat azért volt a végén... És azt sem tagadhatom, hogy elég gyorsan a végére értem ennek a könyvnek, szóval olvasmányos és szórakoztató volt, de maradandó nyomot nem hagyott bennem és most úgy hiszem, nem is fogom folytatni ezt a sorozatot.

SPOILERES VÉLEMÉNY: (A megtekintéséhez egérrel jelöljétek ki a bekezdéseket.)
Kicsit sok volt nekem, hogy az angyalok teremthetnek vámpírokat és angyalokat is, csak az egyiket egyik testnedvükkel, a másikat másikkal, plusz egyéb fura feltételeknek is teljesülnie kell hozzá... Illetve Urram megfertőzött egy lányt valamivel, de még az angyalok se tudták, hogy mivel és mi lett a lányból, szóval akkor ő már egy harmadik fajta lény, amit teremteni tudnak. Ezzel az erővel akkor már teremthettek volna mindent ők a világban, az embereket is...
Mást se értettem. Így például Lijuan - a legidősebb és vélhetőleg legerősebb arkangyal - képessé vált a holtak feltámasztására. Ehhez nagy hatalommal kellett rendelkeznie, viszont kiderült, hogy aztán ezekből az élőhalottakból az arkangyal erőt merít. Nem értem, valami, ami nem él, csak egy másik lény mozgatja az akaratával, az hogy tud energiát vagy bármit termelni.
Az is kicsit hihetetlen volt, hogy Urram és Raphael végső összecsapását az döntötte el, hogy Elena lelőtte Urramot. Ugyan előtte mindenféle hihetetlen erős energiákkal támadta egymást a két angyal, de azokkal nem tettek semmi súlyos kárt egymásban. Bezzeg egy pisztolygolyó, az már valami...
Elena családi tragédiája homályban maradt, ez lehetett volna izgalmas, de valahogy nem tudott érdekelni. Viszont a családi viszályuk így eléggé érthetetlen volt végig, ahogy az is, ha a családja ennyire utálja Elenát, akkor a lány miért törődik velük még mindig.
Az, hogy Elena a könyv végén angyallá vált, nekem túl korai volt. Nem tudom, miről fog szólni a sorozat többi része, de ha arról, hogy ő és Raphael mindenható lényekként majd jól rendet tartanak a világban, akkor az nekem uncsi lesz.

Tetszési index:
60%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése