2017. január 16., hétfő

Csökkentsd a várólistád – másokkal! – 2017

Csatlakoztam még egy kihíváshoz a molyon, ez a "Csökkentsd a várólistád – másokkal!" nevű kihívás és erős átfedésben van a "Csökkentsd a várólistádat" kihívásommal, az a különbség, hogy az általam választott 12 könyv mellett megkapom valaki másnak a listáját is, aki részt vesz a kihívásban, és erről a két listáról kell 12 könyvet elolvasnom.
Megtehetném azt is, hogy csak a saját listámon levőket olvasom el, de az nyilván nem lenne túl poén, úgyhogy mindenképp igyekszem legalább néhány könyvet a mástól kapott listáról elolvasni.
(Amelyeket már elolvastam a listákról, zölddel fogom jelölni, ezekről értékelés is olvasható a blogon.)

Tehát az én listám ez:
1. Sue Monk Kidd: Szárnyak nélkül szabadon 
2. Caroline Kepnes: Te 
3. Richard Preston: Halálzóna 
4. Téa Obrecht: A Tigris asszonya 
5. Dumas: A fekete tulipán 
6. Amin Maalouf: Taniosz sziklája 
7. Rosamund Lupton: Azután 
8. Arthur Conan Doyle: Sherlock Holmes kalandjai 
9. Réti László: Kaméleon 
10. J. Goldenlane: Isteni balhé 
11. Chuck Palahniuk: Harcosok klubja 
12. Orwell: 1984

Én Szantii listáját kaptam meg, amin ezek a könyvek szerepelnek:
Kim Holden: Bright Side
Jane Austen: Büszkeség és balítélet
Katie McGarry: Dare you to – Aki mer, az nyer
Kylie Scott: Lick – Taktus
Kylie Scott: Play – Futam
Nalini Singh: Vonzódás
Marina Fiorato: A muránói üvegfúvó
Kody Keplinger: The DUFF – A pótkerék
J. L. Armentrout: Opál
Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
Sarah J. Maas: Crown of Midnight – Éjkorona
Katie McGarry: Crash into you – Szívkarambol

Ezek közül a Büszkeség és balítéletet már egy ideje tervezem elolvasni és az Ambrózy báró esetei sorozat első kötetét úgyis nemrégen olvastam, így akkor igyekszem a második részre, "A Rudnay-gyilkosságok"-ra is sort keríteni.

A többi könyvet nem ismertem a kapott listáról, de most rájuk kerestem, hogy mégis mik ezek, többségük fantasy és/vagy tiniromantikus könyv, ezek nem annyira az én műfajom, de majd még meglátom,lehet, hogy kedvet kapok ezekhez is.

A muránói üvegfúvó az, amit a fülszövege alapján a leginkább érdekesnek találtam, de azért ezt se merem 100%-ra mondani, hogy el fogom olvasni.

A romantikus könyvekből pedig ezek tűntek érdekesebbnek:
Kim Holden: Bright Side
Kylie Scott: Lick – Taktus

Ez pedig fantasy, romantika és krimi izgalmas keverékének tűnik, még esetleg erre megpróbálok sort keríteni:
Nalini Singh: Vonzódás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése