2017. december 20., szerda

Várólista csökkentés 2018

2017-ben is csatlakoztam már a molyon a várólista csökkentéses kihíváshoz, 11 könyvet már elolvastam az akkor megadott várólistámról, így már csak 1-et kell elolvasnom, és akkor sikeresen teljesítettem a kihívást. Szerintem sikerülni fog a dolog, a két ünnep közt bőven lesz időm elolvasni azt az egy könyvet. No de azért nem akarok előre inni a medve bőrére.
Mindenesetre úgy döntöttem, 2018-ban is nekivágok a kihívásnak.
Ezek lennének a választott könyveim.


Alaplista:

John Grisham: Ha ölni kell

Dorothea Benton Frank: Magányos nők klubja

Wilbur Smith: A folyó istene

Agatha Christie: Az Ackroyd-gyilkosság

D. Tóth Kriszta: Húszezer éjszaka

Eduardo Sacheri: Szemekbe zárt titkok

Réti László: Kaméleon

Téa Obreht: A Tigris asszonya

Philip K. Dick: Ubik

Szabó Magda: Az ajtó

Jo Nesbø: Fejvadászok

F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby



Alternatív lista:

Gerald Durrell: A halak jelleme

J. Goldenlane: Papírtigris

Ben Hills: Maszakó, egy boldogtalan hercegnő (Királyi házak)

Gerhard H. Waldherr: Nero (Királyi házak)

Mary Robinette Kowal: Tünékeny illúziók

Karl May: Winnetou

John Williams: Augustus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése