2017. február 25., szombat

Jennifer Probst – Trükkös házasság – Gondatlanságból elkövetett szerelem (Milliárdosfeleségek 2.)

Előzmények:
A könyvtárban, ahová járni szoktam, ki szoktak rakni könyveket kis asztalkákra, kvázi ajánlva őket. Ezek közt találtam egyszer ezt a könyvet. Az alcímét viccesnek találtam (bár ezt szerintem legfeljebb egy jogász találhatja humorosnak, szóval tulajdonképpen furcsa a címválasztás), úgyhogy kikölcsönöztem. Otthon rákerestem az interneten a kötetre és ekkor tudtam meg, hogy egy sorozat második része. Azonban mivel a sztori nem tűnt túl bonyolultnak, úgy voltam vele, hogy valószínűleg az első rész ismerete nélkül is fel fogom tudni venni a fonalat.

Tartalom:
A nagysikerű Érdekházasság után megérkezett a Milliárdosfeleségek sorozat második kötete!
Alexa és Nick szerencsésen egymásra találtak, ám ez egyáltalán nem könnyíti meg két barátjuk, az Amerikába elszármazott olasz Michael Conte és Alexa gyermekkori barátnője, Maggie Ryan helyzetét, akiknek igencsak hasonló nehézségekkel kell megküzdeniük.
Michael egyik húga csak akkor mehet férjhez, ha előbb ő, a báty is megnősül. Ősi hagyomány írja ezt elő az Alpok lábánál elterülő Bergamóban, de Michaelt apjának tett fogadalma is köti. Rég megszokta, hogy számára a család az első, és ezért minden áldozatra hajlandó vagy legalábbis majdnem mindenre. Úgy dönt, keres valakit, aki hajlandó egy hétre eljátszani a felesége szerepét.
Maggie a legalkalmasabb jelölt a feladatra. A lány sikeres divatfotós, aki férfialsókat és a hozzájuk tartozó szexis férfiidomok fényképezésére szakosodott, és épp Milánóba készül egy fotózásra. Az önfejű, amerikai lány egy feltétellel hajlandó belemenni a színjátékba: ha Michael megígéri, hogy távol tartja magát Alexától. Maggie sejtései szerint ugyanis a férfi titokban szerelmes a barátnőjébe. Végül a nőcsábász, életművész gróf és az érzelmeit megtagadó amerikai amazon alkut köt egymással.
Csakhogy Bergamo festői, ódon falai között Maggie-t nemcsak Conte férfiassága és meleg szíve varázsolja el, hanem kiterjedt rokonsága is. És persze ő is alaposan felforgatja a hagyománytisztelő nagycsalád életét.
Vajon születhet valódi szerelem egy álházasságból?
(Forrás: libri.hu)

Vélemény:
Nos, nem hiszem, hogy a spoilerezés bűnébe esek, mikor elárulom, hogy a tartalom-ismertető végén olvasható kérdésre igen lesz a válasz. Ez egy garantált happy endes, néhány egyszerű konfliktussal és sok lelki vívódással feltuningolt egyszerű romantikus történetecske. Bár van egy-két érdekesebb mellékszereplő is, de róluk keveset tudunk meg, a hangsúly az egymást kerülgető álházaspárocskán van, no meg persze a szexjeleneteken.
A könyv olvasásakor – ahogy előre sejtettem is – nem okozott gondot, hogy nem olvastam a sorozat első részét, így is abszolút követhető volt a sztori. Az első kötet főszereplői, Nick és Alexa futólag tűntek csak fel ebben a könyvben.
Szóval ez egy egyszerű sztori, ami sok romantikával és kevés humorral jól szórakoztat. Egyszeri olvasásra épp megfelel.

Tetszési index:

52%

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése